هایک ویژن، داهوا و هایلوک را می‌توان از برترین برندهای موجود در ایران دانست.

ویژگی‌های دوربین مداربسته با کیفیت

۱- قابلیت دید در شب (IR):یکی از قابلیت‌های لازم برای هر دوربین ، دید در شب است . توانایی دوربین در این مورد باعث می‌شود تا در شب دوربین در شب تصاویر مناسبی را تا شعاع مشخصی ثبت کنید. (شروع از ۲۰ متر)

۲- کیفیت تصویر (رزولوشن): دوربین‌های مداربسته در انواع مختلف و در کیفیت‌های متفاوت به بازار ارائه می‌شوند. تا این زمان شرکت‌های تولید کننده ی دوربین‌های مداربسته دوربین‌های خود را با رزولیشن های ۱ مگاپیکسل، ۲ مگاپیکسل، ۳ مگاپیکسل، تعداد کمی ۴ مگا پیکسل، ۵ مگاپکسل و ۸ مگاپیکسل به بازار عرضه می‌شوند.

۳- برابری تصویر دوربین با تصویر ضبط شده: یکی از ویژگی‌های مهم در نصب سیستم‌های نظارتی این است که برخی از دوربین‌های مدار بسته کیفیت مناسبی را در تصویر اولیه در اختیار شما می‌گذارند اما تصاویر ضبط شده در دوربین بر خلاف تصاویر دوربین از کیفیت لازم برخوردار نیستند. بسیار مهم است که در هنگام انتخاب دوربین‌های مدار بسته از برندهایی استفاده کنیم تا کیفیت مناسب را در تصاویر ضبط شده با کمترین حجم ممکن در اختیار ما قرار دهند.

۴- مقاوم برابر گرد و غبار و بارندگی: برای نصب دوربین درمکان‌های باز لازم است تا دوربین برابر هرگونه گرد و غبار و بارندگی مقاومت لازم را داشته باشد.

هایک ویژن


هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم‌های امنیتی است که در سال ۲۰۰۱ میلادی (۱۳۸۰ شمسی) در هانگژو چین تأسیس شد.

هایک ویژن با بیش از ۱۳۰۰۰ نیروی انسانی و ۴۰۰۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه میان برندهای فعال در این حوزه است.

این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری وخلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده است.

تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش رسیده و این شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه، هنگ کنگ، دبی، ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش است.

محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از دوربین‌های آنالوگ وتحت شبکه، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره سازهای تحت شبکه و… است.

در واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه‌های نوآورانه، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان، ایمنی بالاوتوسعه ی پایدار جهان است.

برند هایک ویژن فراتر از تکنولوژی روز فعالیت می‌کند و همواره از لحاظ طراحی در میان برندهای دیگردر این حوزه حرف اول را می‌زند.